Usługi na miarę Twoich oczekiwań

Niezależnie na jakim etapie jesteś, mamy tu coś dla Ciebie

Wynajem i testowanie sprzętu

Jeśli dopiero zaczynasz i nie wiesz jeszcze czy te produkty sprostają Twoim oczekiwaniom, lub po prostu chciałbyś przetestować coś nowego, to mamy ofertę specjalnie dla Ciebie.

Obsługa posprzedażowa

Zapoznaj się z naszymi usługami serwisowymi oraz opieką pogwarancyjną. Dokładamy wszelkich starań abyś mógł czerpać z każdego produktu jak najwięcej satysfakcji.

Wynajem pojazdów EXWAY

Wynajmij, przetestuj i zadecyduj

Pojazdy elektryczne  zyskują popularność, jednak ciągle jest nam ciężko się do nich przekonać.

Najlepszym rozwiązaniem na pozbycie się wszelkich wątpliwości jest sprawdzenie. Zobaczysz, pojeździsz i podejmiesz decyzję. 

Jeśli w ciągu 30 dni od zakończenia najmu zdecydujesz się na zakup, zwrócimy Ci pieniądze za opłatę startową.

Zabierz Exway'a na testy

Sprawdź co Ci odpowiada

Rozumiemy, że zakup odpowiedniego produktu to nie zawsze łatwy wybór. Dlatego udostępniamy możliwość przetestowania dowolnego pojazdu Exway.

Atlas PRO

FLEX PRO

X1 MAX

Exway X1 MAX

WAVE

* Opłata startowa za 0 zł - Jeśli zdecydujesz się na zakup dowolnego pojazdu Exway w ciągu 30 dni od momentu zakończenia testowania produktu, otrzymasz 100% zwrotu koszów opłaty startowej. Zwrot opłaty startowej następuje w ciągu 21 dni od momentu dokonania zakupu.

512a82428db67553e8e5dde9d0742071

Dlaczego warto przetestować produkty?

Naszym celem jest dostarczenie urządzeń które spełnią Twoje oczekiwania. Zależy nam żeby dawały Ci maksymalną radość i satysfakcję z użytkowania, a decyzja którą podejmiesz, była świadoma. Właśnie dlatego postanowiliśmy udostępnić możliwość wypożyczenia każdego produktu oraz jego przetestowania zanim zdecydujesz się na zakup. Opcja wypożyczenia może być też idealnym rozwiązaniem na weekendowy wypad i świetną zabawę ze znajomymi.

1.

Wypożycz

Możliwość wynajmu pozwoli Ci za niewielką kwotę przetestować możliwości produktu.

2.

Przetestuj

Upewnij się że produkt jest tym czego szukasz. W okresie wynajmu będziesz miał okazję dobrze go poznać.

3.

Wybierz

Nikt nie lubi podejmować pochopnych decyzji, przemyślany zakup będzie cieszył długi czas.

4.

Zyskaj

Jeśli po zakończonym teście zdecydujesz się na zakup, zwrócimy Ci pieniądze za opłatę startową.

Wypożycz i Przetestuj

Wypełnij poniższy formularz w celu złożenia zamówienia na wynajem. Jeśli masz pytania, napisz do nas tutaj.

To warto wiedzieć

Często zadawane pytania

Jaki jest koszt wynajmu?

Cały koszt wynajmu mieści się w opłacie startowej, są w nim zawarte już wszystkie opłaty w tym dostarczenie i odbiór pojazdu. Jeśli potrzebujesz więcej czasu na testy to dopłacasz już tylko za każdy kolejny rozpoczęty dzień powyżej przyznanego limitu w pakiecie.

Jeśli zdecydujesz się na zakup do 30 dni od zakończenia wynajmu, zwrócimy Ci pełną cenę opłaty startowej.

Jak mogę odebrać produkt?

Produkt zostanie do Ciebie dostarczony kurierem na 1 dzień przed określoną datą rozpoczęcia wynajmu.

Pamiętaj że ze względów bezpieczeństwa, produkty które do Ciebie dostarczamy nie są w pełni naładowane. Warto więc doładować pojazd do pełna przed planowanym użyciem.

Jak wygląda zwrot produktu?

W opakowaniu znajdziesz opłaconą etykietę zwrotną. Po zakończeniu testów, wystarczy że spakujesz produkt do opakowania i odniesiesz do dowolnego punktu pick-up lub zamówisz kuriera do domu.

Czas zakończenia najmu rozpoczyna się w momencie zarejestrowania przyjęcia paczki w systemie firmy kurierskiej, pamiętaj więc żeby dostarczyć przesyłkę w godzinach pracy fili przyjmującej przesyłkę.

Pamiętaj, żeby ze względów bezpieczeństwa nie ładować produktu przed wysyłką, byłoby idealnie gdyby poziom rozładowania był poniżej 50% baterii.

W jakim czasie następuje zwrot kaucji?

Po otrzymaniu produktu dokonujemy jego sprawdzenia. Jeśli wszystko jest w porządku, zwracamy pieniądze w ciągu 2-3 dni roboczych.

Czy otrzymam ładowarkę?

Tak, produkt dostarczamy w takiej konfiguracji żebyś mógł go w pełni przetestować. W komplecie z deską otrzymasz również podstawową ładowarkę oraz pilot.

Czy istnieje możliwość przedłużenia najmu?

Oczywiście, możesz używać produkt dłużej niż przez okres wskazany w pakiecie. Pamiętaj jednak że za każdy dodatkowy dzień zostanie naliczona opłata zgodnie z cennikiem.

Jeśli czas najmu jest inny niż ten wskazany w formularzu, będziemy wdzięczni za informację. Wtedy wiemy że wszystko jest w porządku.

FORMULARZ WYNAJMU

ZAREZERWUJ POJAZD NA WYNAJEM

    Profesjonalna obsługa serwisowa

    Skup się na przyjemności, resztę zostaw nam

    To warto wiedzieć

    Często zadawane pytania

    Chciałbym oddać deskę na przygotowanie do sezonu, jak to wygląda?

    Wypełniasz formularz i skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów przekazania Twojego sprzętu. 

    Dokonamy przeglądu Twojego Exway'a i poinformujemy co naszym zdaniem uległo zużyciu i podlega wymianie. To Ty decydujesz co robimy. W razie potrzeby wymienimy kółka, łożyska, pivoty, bushingi, griptape oraz zadbamy o zabezpieczenie elektroniki przed działaniem warunków atmosferycznych. Ponad to sprawdzimy kondycję baterii i elektronikę. Mówiąc krótko - zrobimy wszystko, żebyś mógł cały sezon cieszyć się w pełni sprawnym pojazdem.

    Jeśli chcesz możemy spersonalizować Twój pojazd zmieniając w nim typ napędu lub jego wygląd.

    Czy muszę posiadać dowód zakupu?

    Nie musisz posiadać dowodu zakupu, jeśli oddajesz produkt w ramach obowiązującej gwarancji wystarczy dowolne potwierdzenie, np. numer zamówienia.

    W przypadku obsługi pogwarancyjnej, nie potrzebujesz żadnego potwierdzenia.

    Jaki jest koszt naprawy pogwarancyjnej?

    Wycena jest kwestią indywidualną - zależy to od stopnia zużycia sprzętu. 

    Możesz liczyć na bezpłatną wycenę zanim poniesiesz jakiekolwiek koszty. Najczęściej ogranicza się to jednak do wartości wymienianych części i niewielkiej opłaty za samą usługę. 

    Czy na wykonane naprawy jest udzielana gwarancja?

    Tak, wszystkie przeprowadzone naprawy są objęte 1-roczną gwarancją.

    W jaki sposób mogę dostarczyć produkt do serwisu?

    Po wypełnieniu formularza skontaktujemy się z Tobą i wstępnie ustalimy szczegóły. Prześlemy Ci opłaconą etykietę kurierską, dzięki której będziesz mógł nadać przesyłkę.

    Jaki jest czas oczekiwania na naprawę?

    Staramy się, żeby cały proces naprawy nie był dłuższy niż 3 dni robocze, a produkt mógł wrócić jak najszybciej do Ciebie. Przy nietypowych usterkach czas naprawy może się wydłużyć, w takiej sytuacji zawsze kontaktujemy się w celu znalezienia optymalnego rozwiązania.

    Powierz swój sprzęt specjalistom

    Nasz serwis zaopiekuje się kondycją Twojego Exway’a.
    Zapewnimy indywidualne podejście do tematu, chętnie zajmiemy się:

    – Przeglądem Twojego pojazdu
    – Konserwacją pojazdu i przygotowaniem na nowy sezon
    – Kastomizacją i personalizacją
    – Naprawą oraz wymianą części eksploatacyjnych

    Napisz do nas i ustalmy plan działania!

    WYŚLIJ ZGŁOSZENIE SERWISOWE