POROZMAWIAJMY

Jesteśmy tu dla Ciebie, chętnie odpowiemy na Twoje pytania

Napisz do nas

Na wszystkie wiadomości odpowiadamy w ciągu 24h

Zamów rozmowę

Pracujemy od poniedziałku do piątku od 10:00 do 18:00

To warto wiedzieć

Często zadawane pytania

Czy jest możliwość przetestowania, zobaczenia produktu przed zakupem?

Oczywiście! Zależy nam na tym, żeby zakup był przemyślany i dał jak największą satysfakcję. Specjalnie w tym celu przeznaczyliśmy część produktów na testy, możesz wypożyczyć wybrany pojazd, zabrać go w dowolne miejsce i przetestować jak się sprawdzi.

Więcej informacji znajdziesz w zakładce "Nasze usługi".

Czy zamówienie mogę odebrać osobiście?

Ze względu na proces logistyczny, nie ma możliwości odbioru osobistego. Wszystkie produkty możesz jednak zamówić z bezpłatną dostawą. Deskorolki ze względu na gabaryty nadajemy kurierem, akcesoria oraz części zamienne możesz zamówić z dostawą do paczkomatu i odebrać wtedy kiedy Ci wygodnie.

Zamówiłem zły produkt, co mogę zrobić?

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze numeru listu przewozowego, napisz do nas. Możliwe że będziemy mogli jeszcze anulować zamówienie.

Jeżeli produkt został już wysłany, nic się nie stało. Będziesz mógł odesłać produkt w ciągu 14 dni na adres polskiego magazynu. Napisz do nas podpowiemy Ci jak to zrobić.

formularz kontaktowy

Zamów rozmowę telefoniczną


    10:00 - 12:0012:00 - 16:0016:00 - 18:00